måndag 30 mars 2009

Tom

dagarna går. allt känns som en enda stor röra. i morgon ska vi vara med i radio. 11.03 i P1. småbrudarna var rätt gnälliga idag. oklart varför. sen har jag packat i ordning för i morgon. dax att jobba igen. tittat på familjen annorlunda. så fint bröllop de hade. på onsdag ska pappa, ellen&ester och jag åka till farmor i borås. hon är gammal. fint att träffa henne. hjärnan är som en tombola ikväll. tusen saker snurrar. en sak jag funderar på är hur ofta andra människor städar bakom spisen? ester har förresten namnsdag i morgon. åh, så jobbigt att skriva när inget vill fram. allt är bara där bakom pannbenet och knôr. tankarna brottas och slår kullerbytta inuti.

klem.

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Lustigt du frågar om spisen. Den drogs fram häromdagen (ca ett år sen senast!). Vår diskmaskin verkar ha pajat och eluttaget fanns bakom spisen nämligen. Ännu mer kass är jag nog på att dra fram kylskåp och frys. Där bakom kan väl samlas en massa damm som inte är bra för elräkningen?

Måste skaffa mig rutiner för sånt här....

Linda sa...

har precis lyssnat på dig. Så fin och klok du är!