måndag 16 mars 2009

Livet

idag har mamma och pappa varit här. och syrran. de är GULD. finner inga ord. pappa har lagat torktumlaren och tvättmaskinen och satt upp två gardinstänger. mamma har fixat middagen (blev MÅNGA matlådor!). och bara att de är här. det känns så fint. barnen är så nära mormor och morfar och moster och det känns så guldigt. barn behöver väl många vuxna runt sig?

jag är i en period då jag mår väldans bra. härligt!

i morgon dax för lite jobb. ska packa lite saker idag och förbereda mig lite. lika spännande varje vecka.

nu ska jag göra ett träningsprogram till mig själv. det har jag tänkt göra LÄNGE LÄNGE. men saker och ting blir liksom aldrig av här. orken tryter och barnen är prio ETT så allt annat får bara vänta. men min rygg måste hjälpas. och ingen kan göra det åt mig. sååå: dax för träning!

Inga kommentarer: