söndag 8 mars 2009

Lugnt

för ett år sen ungefär så skrattade jag inombords åt folk som pratade om en lugn hemmadag. just då fanns inga såna för mig. det var full fart framåt i 150 km per timme, upplevde jag det. först NU känner jag att vi har ro. idag var alltså en lugn hemmadag. J och E åkte nåt ärende. min kompis K var här. svärmor tittade förbi. vi badade på kvällen (iallafall alla utom jag).

jag mår bra. känner mig så lyckligt lottad.

nu ska jag ned och fota en grej och sen återkommer jag med bilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
nä det är väl ingen ide att tro att man ska få sova på nätterna. en av de bra sakerna med att jobba på natten är att när jag sover på dagen är jag ENSAM hemma... ingen som väcker mig och ska kissa eller som bara vill ha en liten kram eller så.

på tal om jobb, hade en jobbig natt på förlossningen. sugklocka och hela köret, jag har inte haft någon riktigt bra förlossning nu på ett par pass. Så trist...