måndag 2 mars 2009

Sova

min vän jag skulle gå med igår på stan. hennes man blev sjuk. så ledsen jag blev. både för hennes och min skull. men så är livet. människor blir sjuka. extra synd om henne dock då deras familj drabbats EXTREMT av allt vad sjukdomar heter. men vi får gå en annan gång.

iallafall så ringde jag en annan kompis som jag träffade istället. så mysigt. vi fikade först lääääääänge och praaaaaaaaaatade och praaaaaaaatade. så annorlunda det är att prata helt ostört. ingen som avbryter. blev helt tyst flera gånger. kände mig som att jag glömt något... sen gick vi på stan och jag shoppade lite småprylar. sååååååå mysigt! hemma hade allt gått bra. och på kvällen sen kom J's pappa med fästmö. trevligt med lasagne och lite prat. bra kväll!

var dock trött efter att de gått. J fick betala räkningarna och så råkade han visst köpa en ny kamera också. ojsan. kul för er bloggläsare dock, förhoppningsvis kommer ni kunna se vad bilderna föreställer nu. hihi. nej, men vi har varit i behov av en ny kamera länge. den vi har köpte vi julen 2003 inför E's ankomst.

idag kommer mor och far och syster hit. J är hemma idag också. blir en bra dag.

kramkram.

Inga kommentarer: