söndag 15 mars 2009

Telefon

la ut lite bilder från min verklighet. hänga tvätt. barnen. ni vet.

igår var E och jag hos min kompis M efter skridskoskolan. E fick RIDA! lyckan var stor. först bröt hon ihop uppe på hästen (rädd för att falla) men jag fick pusha henne lite och sen gick det bra. så söt! söta M också som lät henne rida och stekte pannkakor till oss och allt!!! hästen hette Signe.

idag har varit en lugn dag. jag började gråta i förmiddags. för att jag var så lycklig. barnen är så fina. jösses, så blödig jag är.

har pratat med två vänner idag. så fina! bestämde med en av dem att gå på U2-konsert i sommar. hon hade biljetter. så roligt! jag är egentligen inget U2-fan, men tyckte väldans mycket om deras förra konsert (2005?). om inte annat kanske det blir första gången J och jag gör någon tillsammans på kvällstid, bara han och jag sedan typ november 2007. fnissar åt mitt liv. det är så inrutat. men lyckligt ändå. har varit alldeles för kär i J senaste dagarna. känner mig som en fjortis med fjärilar i magen. var han så här snygg i förra veckan? måste gå och pussa på honom. nu.

trevlig söndagkväll, det som är kvar av den!

kramkram.