onsdag 4 mars 2009

Kraken

lilla söta ellen vaknade här vid 21 cirka. varm och verkade ha jätteont. tog sig i munnen. lilla vännen. mammahjärtat värker. gav en supp och hoppas att det bara är tanden. inga sjukor nu, tack!

en sak bara. hur synd det än är om ellen. så tycker jag mest synd om mig själv. jag vet att jag låter ego och hemsk, MEN. vi ska ju ha tvillingträff i morgon. jag vill inte missa den. jag blir bitter och får såna där tankar som man har när man är barn och kan med att skrika rätt ut när man inte får som man vill (men jag VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL åka på tvillingträff, uuuuuuuuuuuaaäääääääääääääääää, jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill). nog om det. åter tillbaks till vuxenlivet. jag är mogen: vi får se hur det går i morgon. vi avvaktar natten och bedömer i morgon om vi kan åka eller ej.

annars har dagen varit underbar. flickorna har lekt och varit nöjda på förmiddan. ätit som hästar. efter lunch gick jag som vanligt en långprommis innan jag hämtade sockersöta E. eftermiddan också lugn. E lekte med polare och middagen var kycklingjärpar (som mamma lagat åt oss, suuuuuuuupergoda tyckte alla).

nu ska jag äta kvällsmat med min snygga man.

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag förståååår, visst blir man frustrerad. Peppar peppar, här är pojkarna bra (alltså det är ju inte snorfritt precis, men ingen sjuka). Hoppas vi ses idag!

Anonym sa...

Du har en award att hämta inne hos mig!

Kram Vikkan

Ps.Hoppas Ellen inte återfått feber igen nu till kvällen utan att det bara var lite tandfeber!