onsdag 11 mars 2009

Många saker

skulle vilja skriva många saker idag. men två saker stoppar mig. 1. min pluggisman. 2. min huge trötthet. måste sova. här kommer det jag vill säga i kortformat.

- idag var jag på mitt gamla jobb och träffade alla "tanter" ;). så härligt att se dem! hade ett leende på hemvägen.
- solen sken idag. nice.
- har lite kris med E. vi bara surar på varann känns det som.
- ester har ny tand, nr. 5.
- i morgon ska jag bli intervjuad av RADIO. ska skriva mer om detta en annan dag.
- blir ingen tvillingträff i morgon heller... denna gången är det inte vi som är sjuka dock.
- drar kanske till öf i morgon på förmiddan om vi är i form för det.

exakt 2 månader till jag börjar jobba heltid. huuuuuuuuuuur ska det gå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

spännande med radio. När får man höra det programmet och i vilken kanal?

1+2-barnsmamma Carola sa...

Hur gammal är E nu? Vår storsessa är 5,5 år och dusterna mellan oss är MÅNGA. Det finns nog ingen som kan få mig att bli så ARG. Ibland är hon så otroligt uppkäftig, ibland bara skriker och vrålar hon, ibland ger hon sig på småsyskonen, ibland tjurar hon ihop totalt... och ibland är hon bara hur go som helst. Börjar förstå min egen mor lite bättre nu... Vet faktiskt inte vad man ska göra?
Mitt eget största problem är att jag måste lära mig att ta tio djupa och inte bli så arg själv, inte skrika o gapa mm.
Tycker dock att storsessan har blivit lite bättre sista veckorna. Gissar att det går lite i perioder. De säger ju att 6-årsåldern är första puberteten...
Kram och god natt

Anonym sa...

Radio?! Var?När? Hur?